Kat och hundarna

Alla inlägg under september 2010

Av KAT - 28 september 2010 18:05

Nu finns bilderna i mitt fotoalbum:)


Eller klicka HÄR



Av KAT - 25 september 2010 20:00

Till en början var han lite blyg

  

Men lite senare under dagen så vågade han spänna sig lite för mig

  

Jag är kär i en apa  

Av KAT - 24 september 2010 14:36

Eller det kanske inte blir något fredagsmys för mig ikväll?

Jag skulle visst jobba....  

Imorgon går startskottet för Lidingöloppet så vi har väldigt mycket att göra dessa dagar. Det ska hämtas en massa bussar från andra bussgarage så alla tusentals löpare kommer till spåret imorgon.

Så det blir låååånga dagar idag, lördag och söndag, men vad gör det?

Jag är ju hundfri denna vecka pga. detta  

Jag saknar mina troll och främst saknar jag våran träning som nu har dragit igång men det är väldigt skönt att slippa gå en långpromenader på mornarna i regnet.

Nu går jag till tunnelbanan och bara softar på väg till jobbet, skönt att ställa bilen.

Jag har ju trots allt pappas bil som inte är riktigt lika skön som min  

Jag känner mig sååå ekonomisk!

Det kan ju behövas för nästa vecka ska jag åka till Haglöfs och shoppa kläder.

Undra vad jag kan tänkas "behöva"......Typ allt om jag känner mig själv rätt!


Jag pratade med mina hundvakter för en stund sen och det var lite skönt att höra att Ettan faktiskt lyssnar på dem nu. Detta har varit lite jobbigt för pappa för Ettan har inte brytt sig om deras kommando när hon var mindre. men nu lyssnar damen, tur för henne   

Garp mår också bra där nere på landet i Katrineholm.

Han får ju ligga i pappas säng när han vill och det kan jag lova att han gör mer än gärna. Nu fick jag också veta att Ettan ligger i pappas frus säng på morgonen när hon varit ute och morgonkissat.

Kul att få hem de där bortskämda grisarna sen  





Av KAT - 23 september 2010 12:49

I Aftonbladet idag hittar man denna läsning;


- Pistolbeväpnad man hölls fast vid bankrån

- Sexbrott mot flera barn

- Gömde flickan i källaren och våldtog henne

- Drogtesta barn

- Elpriserna

- Din sexuella lust

- Valet


Frågan blir nu varför köper DU dagstidningarna?

Det gör inte jag, vilken jävla smörja!!


  




Av KAT - 22 september 2010 21:00

Gäller det för då har jag bokat in HD/ED röntgen för lillan.

Så då håller vi alla tummar, tassar och tår att det ska bli ett bra resultat:)

  


Av KAT - 21 september 2010 13:30

Ja, vad gör man med tiden när hundarna inte är hemma?

Jo i planeringsstadiet så finns det planer på att sortera i garderoben det sista och fixa lite hemma.

Men i verkligheten vad hände då???

Jo, jag duschade och gjorde ingenting annat!

Ganska skönt just då men idag kom det dåliga samvetet ikapp mig....

Vem vet jag kanske åtminstone viker all min rena tvätt ikväll?

På måndag börjar i alla fall min semester i en vecka.

Det ska bli fantastiskt skönt, vi ska bara träna och vara i skogen och plocka svamp.

En sak är i alla fall säker; JAG SAKNAR MIN BIL SOM JAG INTE HAR HEMMA JUST NU!!


Av KAT - 20 september 2010 08:30

Det är så fantastiskt bra för din hund.....

Våga pröva.

Läs mera HÄR om du fortfarande funderar......

Av KAT - 19 september 2010 15:45

Nina fick grymma resultat denna dag  

Läs mera på Ninas blogg

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards