Kat och hundarna

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Snöfemman

Av KAT - 19 november 2010 20:48


Vad har jag gjort? Min nervositet frågar mig det hela tiden......Vad har du gjort?

Har jag inte lite ont någonstans så jag får slippa? Jo, har jag inte lite ont i nacken eller ljumsken? Eller vänta nu jag har faktiskt inte det....

Fan fan fan jag har inget att skylla på längre för imorgon ska jag springa mitt allra första lopp någonsin!

Inte så långt 5 km är sträckan men det räcker alldeles utmärkt för mig, för vet ni imorgon är det inte sträckan som räknas utan att jag faktiskt gör det!

Anmäler mig till ett lopp som jag AAAALDRIG trodde skulle ske. Inte ens när jag var tränad och sprang mycket så vågade jag anmäla mig till ett lopp, men nu vågar jag med stöttning av NMT och alla härliga träningsvänner.....

Idag när jag stod i kön med alla smala vältränade människor så fick jag först en tanke varför gör jag det här?

Jag tänkte efter en stund och funderade varför jag ska vara så nedvärderande mot mig själv och kom fram till att;

jag ska göra detta för att tävla mot mig själv och ingen annan

Tack NMT och alla goa vänner som stöttar mig och gör så att jag vågar!!!


Detta kommer jag klara om ljumsken håller!

Positivt tänkande.....Positivt tänkande......Positivt tänkande

 
 
Glimz

Glimz

19 november 2010 23:27

Kom igen, du fixar det här plätt lätt!! :D

http://ninz.bloggagratis.se

KAT

20 november 2010 15:19

Ha ha plätt lätt var ordet:=)

Kram ta hand om dig nu:=)

 
Ingen bild

Nicole

20 november 2010 09:54

Är det inte lustigt hur många idag som ser ut som dom vore klonade.. Bra jobbat med 5:an och fortsätt vara nöjd med den du är :0) Hoppas också att hundarna mår fint! / Nicole

KAT

20 november 2010 15:21

Vilka menar du då? Ja att springa ett lopp trodde jag aldrig att jag skulle våga, men idag gjorde jag det. Jag brukar tänka på dig när jag och hundarna går 5 km i Ursvik på mornarna, bor du kvar där i krokarna? Hundarna mår jättebra hoppas att även du och din familj med djur mår kalas:=)

 
Ingen bild

Nicole

20 november 2010 18:32

yes, vi bor kvar i krokarna och mår prima :O)Bra jobbat iaf med träning osv och kul att hundarna mår bra! Så jäkla långsökt tanke tidgare... (sån är jag.. *snark*) men jag tänkte på sist när jag var ute, så märkte jag att alla var fruktansvärt lika, typ stöpta i samma form, där jag tänker att man nog skall vara glad att man "är sin egna typ" (släpper ämnet..) Ha det gott iaf :)

KAT

21 november 2010 14:04

Ja då lär vi säkert synas när du swischar förbi i mördarbacken någon dag?!

Ha en skön söndag:=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAT - 24 mars 2013 14:50

    Jisses vad detta år har gått fort det känns som igår som valparna låg i lådan och diade. Men det har gått ett helt år nu.....Och de rackarna har fyllt 1 år!! Grattis önskar flocken Thorén       Grattis också till B´Mixa som till...

Av KAT - 18 februari 2013 18:31

Flocken Thorén        Januari 2011 har blivit februari 2013 - Foten är inte helt återställd efter detta!     April 2011 har blivit februari 2013 - Totte kan själv nu!     September 2011 har blivit februari 2013 - Samma diagnos ingen sk...

Av KAT - 31 december 2012 23:45


 

Av KAT - 12 november 2012 18:24


Det är så fantastiskt att gå promenad med hundarna i det krispiga vädret och höra löven prassla under skorna!   Denna blogg ligger ganska långt ner på prioriteringen i mitt liv just nu. Men vem vet när den ges plats igen ...

Av KAT - 6 oktober 2012 20:04

Hösten är ju helt fantastiskt underbar! Finns det något vackrare än löven på hösten och snön på vintern? *love*   För ganska precis ett år sedan var jag på Mickelmäss och hittade de gamla bilderna därifrån, se (och njut)                ...

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards