Kat och hundarna

Alla inlägg under februari 2012

Av KAT - 26 februari 2012 19:28

 

Nja vad tycks om denna ryggtavla? Kanske inte den smalaste midjan?


   

Tuttarna är DD-kupa och det gillar grabbarna.......


 

Kanske lite hårig under armarna?


 

Ja vad säger man? Läckraste bruden i stan!!


Vad tror ni är hon dräktig?   



Av KAT - 23 februari 2012 18:00

Nu har Ettan blivit ganska rund om sin mage och hon vill gärna ut och kissa på natten för trängningarna.


Jag ska försöka få in en bild här så ni får se magen:)

Av KAT - 22 februari 2012 11:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av KAT - 19 februari 2012 20:00

 


Kan du göra så här med din hund?

Kan den sitta kvar när du rullar skottkärran? Testa det är ganska roligt.......

Av KAT - 18 februari 2012 19:40

   

Igår möttes jag & Nina upp på Väsby BK och lite träning, hundarna hade skitkul och vi skrattade som vanligt ganska mycket.....:))

Någon liten filur som får mig att le och skratta jättemycket det är ju herr Von Tott, alltså den hunden blir jag såååå glad av!


Idag har jag bara heft en skön avkopplingsdag innehållande långprommis och filmgluttande.....

Precis vad jag behöver!


Nu är det dags för Gladiatorerna





Av KAT - 15 februari 2012 19:00

Vilken underbar behandlingsform den gjorde mig och min kropp helt lyckliga!

Jag mådde så bra som jag aldrig tidigare hade gjort i hela mitt liv.


Nu känns det som att jag vill åka på en intensivbehandling igen......

Min kropp vill bli fylld av energi  

Av KAT - 14 februari 2012 19:00

 

 

  

   


Visst är det härligt med snö??

Av KAT - 13 februari 2012 16:30

Igår tränade jag Ettan & Garp på Stockholm Södra.


Mötte upp fina härliga och snygga Nina med Sir Tott......

Wooww vilket par!

Snyggt, stiligt och med mycke glädje skulle jag kunna sammanfatta ekipaget från Sollentuna   

       

Jag blir alltid lika glad av de där två galningarna.......Ställandet under gång.........SAY NOOOO MORE!!!!!


Ettan min lilla tjocka prinsessa fick träna på stadga hela passet!

Mot slutet tog det sig minsann, hon kändes lugn men jag måste tänka på att vara konsekvent vid mina ordval så det inte blir onödigt svårt!

Jag är nöjd med hennes prestation:)



Garp fick träna serpentiner under mina ben och lite läggande, sättande och ställande.

Han har haft lite ont i ryggen sista 3 dagarna så jag ville bara mjuka upp den stela/onda kroppsdelen på honom....


Sen drog vi och fikade hos en trevlig väninna till Nina.


En mycket trevlig dag!

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards