Kat och hundarna

Alla inlägg under oktober 2012

Av KAT - 6 oktober 2012 20:04

Hösten är ju helt fantastiskt underbar! Finns det något vackrare än löven på hösten och snön på vintern? *love*


För ganska precis ett år sedan var jag på Mickelmäss och hittade de gamla bilderna därifrån, se (och njut)

                                     

Den var faktiskt väldigt rolig att gå på och det fanns såååå mycket som man inte behövde köpa där:)


Sen är det ett helt år sedan svarta änkan flyttade hem till mig

     Klicka HÄR för min kärleksförklaring till denna skönhet.


 

Jag och Ettan har gjort våran första KFÖ ihop ute på Livgardet, jisses vad packning man ska ha med sig till dessa dagar i skogen. Onsdag till söndag var det hundträning och pistolskjutning och allt har gått bra. Ettan gjorde en bra första KFÖ tillsammans med mig.

Hon charmade in sig hos några militärer och skrämde nog ett par stycken med sin intensitet   


Nu är vi bara hemma och tar hand om valparna det blev 5 stycken denna gång   






Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards