Kat och hundarna

Alla inlägg den 27 november 2011

Av KAT - 27 november 2011 15:15

Jag har gått en Intro kurs på Livgardet hela helgen.

 

Och jag har varit i grönkläder sen i fredags.

 

Mycket att släpa på till övningarna  


 

Det har skjutits en massa och det var ju som vanligt riktigt kul......


 

Dessa 5 första skott gjorde mig något mallig och en aaaaaning dryg mot killarna bredvid   


 


Sen fortsatte min ödmjukhet, näää skämt å sido det är alltid kul när det går bra!!


 

Idag sköt vi med Glock pistolen på 100 meters avstånd, det är inte sååå lätt vill jag lova    

Sen fikade vi och pistolen var hela tiden med annars blir man lynchad......


Nu är jag hemma och tänkte bada och glo på en DVD film för imorgon börjar allvaret igen (jobb)

Jag är hundfri ett par veckor till så nu passar jag på att gå på IKEA, strosa i affärer, träffa icke hundvänner, bowla med mera......


På tisdag är det bowling krig!!!



 

Jag saknar Svarta Änkan......


Men jag åker ju fint?

 

Inte undra på att jag åker med tunnelbana och buss hela tiden.......






Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards