Kat och hundarna

Alla inlägg den 17 december 2011

Av KAT - 17 december 2011 19:15

Imorse när jag vaknade och slog upp ögonen så regnade det som bara den utanför fönstret......

Jag tände några ljus som är sååå mysigt och mornade mig lite innan frukosten hoppade in i munnen och sen tog jag en morgonprommis i det blöta vädret med hundarna. Det är rätt skönt med hundar som inte är så berörda av dåligt väder. När vi kom hem så somnade jag om en stund i sängen och när jag slog upp mina blå ögon så var hela marken full med snö utanför! Som tur var så var det dags för en liten lunchrunda med dogzen igen!

Jag kan säga att de tyckte nog att det var halvkul ute med snö   


Jag har fortfarande inte kommit igång med hundträningen på riktigt igen men de verkar tycka livet är helt ok ändå   Jag kanske ska gå i idé?

Tycker nog att ligga i sängen och glo på DVD filmer är en bra hobby också? Undra vilken jag mår bäst av *asg*

Apropå hobbysar så har jag idag tagit en liten paus från fejjan från idag..........


 

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards