Kat och hundarna

Alla inlägg den 21 november 2010

Av KAT - 21 november 2010 16:08

Klicka HÄR för mer information.


Jag har anmält mig till Kenth Svartberg   


Tack snälla Nina för tipset.......

Av KAT - 21 november 2010 13:41

Visst är det härligt med att jag fixade att springa loppet igår men hur skönt är det idag? Nja, foten är väl kanske inte i toppform  

  

Att jag sen tog en långpromenad med hundarna på 2 timmar förbättrade nog inte detta?! Call me The Blond   

Det är så konstigt att jag fick skavsår igår, jag har haft skorna i 4 månader och jag använder alltid löparstrumpor så det var ingen skillnad igår.

Jo, förresten jag använde broddarna igår de kanske tryckte på något konstigt sätt? Ja ja ont i tassen har jag i alla fall.....

  


Är det någon som har ett bra recept som kan ge mig lite extra energi?

Detta är helt otroligt......

Idag gick jag upp klockan 9.30 tog sen en långpromenad med hundarna på 2 timmar. När jag kommer hem igen lägger jag mig i badet och somnar!!!

Trots att jag bara ha varit vaken i si så där 2.5 timme!!

Varför har jag ingen energi nu då?

Efter badet känns det som att jag kan gå och lägga mig igen och sova helst för natten eller varför inte en liten middagslur.

Hallå ge mig energi.....

Så här trött vill jag inte vara, det är som gamla tiden när jag mådde skit  

 

35 minuter och 52 sekunder var tiden jag sprang på i loppet!   

 

 

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards