Kat och hundarna

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Detta blir jag glad av!!

Av KAT - 13 september 2011 20:37

Fejjan (Facebook) är självklart beroendeframkallande men även ganska bra att ha ibland då du kan chatta med gamla goa vänner!


Här är några meddelanden som jag har fått som jag måste delge er.....


Det är ju du som var med i blink :P:P, skulle bara skriva det :P:P

Detta är från en kollega som nyligen har noterat att jag var med i våran interna tidning på jobbet, hur gulligt som helst!

 


Tjenna :):) Kul att du också finns på 9an! Läste att du har råkat ut för en bilolycka. Vad hände? Är du jätte skadad? Hur går det med Garpen? Jisses jag har ju miljarders med frågor, å räkna kan jag inte heller ha ha ha. Krya på dig & pyssa på Garpen, fina killen!

Detta gulliga meddelande fick jag av en då bekant via "hunderiet", som numera är en av mina allra bästa vänner!


Hej låter kul att träffas. hör av dig om var när hur.
Vill du ha mitt nummer???????

Detta är från en gammal kollega sen långt tid tillbaks som ville ta en fika, för han hade tänkt på mig!


Tänk att man hittade dig här! Vi jobbade ihop på den där cateringfirman för ungefär 100 år sedan....

Sen hittar jag en bild på dig i en kompis fotoalbum. KUL!

Detta är från en gammal kollega när jag var runt 20 år


När kommer du och jobbar i HBH igen då?

Detta är från en gooo kollega i Hornsberg


Hej. Hoppas allt är bra med dig =)=) Ville bara berätta att Jennifer än idag efter 7 år sover med den filt hon fick av dig och Tommy =)=) Ikväll var vi tvungna att slänga den i tvätten för att tvättas! Vilket liv! Snuuuuutttis....jag vill ha min snuuuutttis! Låg hon och grät/skrek i närmare 45 minuter. Fasen hon var inte en i närheten av kvällens gråt då hon lämna nappen. Ville bara att du ska veta att jag tänker på dig =)=) Filten hänger med och tankarna likaså.
Kram

Detta är från en gammal vän som jag har tappat kontakten med i Tyresö, som jag saknar mycket!


Skulle gärna träffa dig o ta en fika, har så mkt att säga, förklara o be om förlåtelse för.
Kram
Detta är från en gammal vän från Tyresö tiden som jag också saknar i mitt liv!
 
 
 
 
Ninz

Ninz

13 september 2011 23:31

Det är underbart att ha vänner!
Kram :)

http://ninz.bloggagratis.se

KAT

18 september 2011 15:09

Dito:))

Kraaaam

 
Lindha

Lindha

15 september 2011 10:36

Hört att fejjan är ett bra ställe för skvaller :D
Därför jag aldrig får reda på nått :D

http://vildarna.bloggplatsen.se

KAT

18 september 2011 15:09

Är du tillräckligt nyfiken????

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAT - 24 mars 2013 14:50

    Jisses vad detta år har gått fort det känns som igår som valparna låg i lådan och diade. Men det har gått ett helt år nu.....Och de rackarna har fyllt 1 år!! Grattis önskar flocken Thorén       Grattis också till B´Mixa som till...

Av KAT - 18 februari 2013 18:31

Flocken Thorén        Januari 2011 har blivit februari 2013 - Foten är inte helt återställd efter detta!     April 2011 har blivit februari 2013 - Totte kan själv nu!     September 2011 har blivit februari 2013 - Samma diagnos ingen sk...

Av KAT - 31 december 2012 23:45


 

Av KAT - 12 november 2012 18:24


Det är så fantastiskt att gå promenad med hundarna i det krispiga vädret och höra löven prassla under skorna!   Denna blogg ligger ganska långt ner på prioriteringen i mitt liv just nu. Men vem vet när den ges plats igen ...

Av KAT - 6 oktober 2012 20:04

Hösten är ju helt fantastiskt underbar! Finns det något vackrare än löven på hösten och snön på vintern? *love*   För ganska precis ett år sedan var jag på Mickelmäss och hittade de gamla bilderna därifrån, se (och njut)                ...

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards