Kat och hundarna

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av KAT - 8 juli 2012 19:37

Idag drog lägret igång på riktigt jag hade ställt klockan på 06:00 och klev upp för att ta en skön morgonrunda med Ettan. Jag var helt ensam ute ingen annan rastade sin hund just då. Det är så tyst uta bara mina steg i gruset som hörs tillsammans med morgonpigga fåglar.

Sen fick prinsessan frukost och jag duschade och läste en bok i sängen efter det, finns det något härligare än att få lägga sig igen efter morgonbestyren?

Men smart som jag är ställde jag klockan på 09:30 och tur var väl det för samlingen var klockan 10:00 och japp jag hade somnat om (otippat?)


Vi blev uppdelade i våra respektive grupper och sen bar det ut i spårmarkerna och jag lovar här finns det gott om just spårmarker = SKOG.....:=)


Ettan har idag fått ett appellspår i skog med 1 apport och 1 slut.  BETYG VG

Ettan fick sen ett hårt spår på grus.  BETYG MVG

Ettan har sen tränat apportering. BETYG VG


Sen har vi precis tagit en runda med racerfräset och Nina och efter det var hon trött så nu ska sessan sova och ladda batterierna tills imorgonbitti....

Jag med för den delen.......





Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards