Kat och hundarna

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av KAT - 25 juli 2012 10:32

 

  

Det är stråååålande väder ute men jag är inne och kurerar mig med diverse medel. Typ glass och piller......

Igår var jag hos läkaren och tog ett halsprov, det var inga bakterier = Inget pennicillin så nu är det bara att vänta ut detta äckliga virus som har bosatt sig i min kropp.

Idag är första dagen utan feber på morgonen och lederna känns nu bättre så jag vinner snart över viruset!


 


 

Ja min arm är snart fin igen och jag kan nästan börja böla när jag ser bilderna på hur den har sett ut, jag fattar inte att jag kan få en sådan reaktion på kroppen. Jag kommer till och med ihåg hur det kändes att ta på armen.

En overklighetskänsla att det inte var min arm......Fyyyy f*****n vad äckligt!!!!!

Aldrig igen!!!!


      





Hundarna börjar tycka sjuklivet är ganska trist, Ettan höglöper så jag måste sära på dem!


Annars blir det porrshow här hemma dygnet runt! Det orkar jag bara inte med......




Garp fick syn på igelkott på kvällsrundan igår kväll och han blev väääääldigt nyfiken!


Han har tydligen glömt bort att det kan göra ont i nosen om man är för nyfiken.....  








Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards