Kat och hundarna

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av KAT - 1 augusti 2011 04:00

Ja vad hände egentligen för precis 1 år sedan?


 

Jo jag fick mitt kontrakt på nya lägenheten


 

Äntligen fick jag mitt kök som jag kunde laga mat i


 

Jag fick möjligheten att få en soffa med tillhörande bord alldeles gratis så det nappade jag på så klart!


 

Alldeles egen garageplats i värmen året om


 

Att slippa skrapa rutorna är underbart


 

Eller varför inte träna lite hund när det ösregnar ute?


   

Jag köpte nya fina tavlor (som tyvärr inte är uppsatta ännu)


 

Att sitta på uteplatsen och mysa med en kopp te


 

Att se hundarna slappna av i sina bäddar


   


Detta är kvalité för mig 


Jag har aldrig bott själv tidigare i hela mitt liv, detta året har varit oerhört lärorikt och jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv!

Jag är såååå väldans glad över min lägenhet och att jag har gjort det aktiva valet att bo själv i den självklart med hundarna men de räknas ju inte   


Vad mår du bra av?



Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards