Kat och hundarna

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av KAT - 3 augusti 2011 06:17

Yyyyyaaaa bbaaaaaa dddaaa baaaaa dooooooooo:)

Nu har jag bara några timmars arbetstid kvar sen är det dags för mig (oss) att vara ledig(a) och njuta av skogspromenader och mys.


Jag kommer befinna mig i Sörmland hela ledigheten och vi smygstartar ledigheten med tjänstehundsträning mellan fredag-söndag.

Fredag kommer hundarna tränas på fast bevakning i mörker.

Lördag kommer vi ha övernattning i bas och spårträning.

Söndag är det också spår och en massa annat kul.


Innan jag åker till Sörmland imorgon ska jag hinna gå sista dagen på kurs hos Anna Lindelöf på Vällingby BK.

Där har vi kört lydnad både måndag & tisdag kväll....


Måndag - Hopp-sitt-hopp, positionen, apportering,

Tisdag - Stadga i inkallningen, hantering, tandvisning, gruppövning med apportbock

Onsdag - ? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu......


Jag kommer ha mååånga bilder från denna kurs men det är väldigt många bilder att sortera och radera innan jag lägger ut dem i mitt fotoalbum, men det kommer:=)


Ha en skön dag   



Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards