Kat och hundarna

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Juldagen

Av KAT - 25 december 2010 15:52

Dags att kamma till sig? Gamla vanor är äckliga.

 

Igår var det julafton och jag hoppas att de allra flesta har haft en trevlig och skön jul, tyvärr vet jag av erfarenhet genom att ha bott med en polis som jobbade på Norrmalms polisstation i några år att så verkligen inte är fallet.

Under julen ökar kvinnomisshandeln enormt och många barn far illa. Det är verkligen tragiskt eftersom julen ska vara en familjesammankomst......  


Jag hade i alla fall en bra julafton detta år!

Jag var hemma hos min bror med familj i Tyresö, där tillbringade jag och mina hundar hela dagen. Vi åt gott (kanske för mycket) och kollade på Kalle Anka.

Sen bakade jag chokladbollar som vi alla mumsade på till fikat.

Linn min brorsdotter hade dukat så otroligt fint att hon borde jobba med design och inredning i framtiden. Linn du har öga för det där  

Efter visiten hemma hos min bror for jag vidare hem till Ninz & Glimz och hennes goa vänner. Snacka om att sitta och garva! Nina tog fram sååå sjuka saker på sin dator att ni inte kan aaaana. Jag vågar inte ens lägga in de här.

NINA DU ÄR SKEV!!   


Idag har jag bara varit slö, jag och hundarna var ute en timme och knallade förut men efter det så gör jag INGENTING!

Det är verkligen dags att kamma till sig men jag orkar inte.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer med mig?

- Äter dåligt

- Sover dåligt

- Dricker dåligt (vatten alltså)

Kanske är det därför som jag inte har någon direkt energi? Att äta för fett och för mycket socker är inte det bästa för någon och speciellt inte för mig!

Näää nu är det dags att vända skutan i rätt riktning.

Jag kanske rent ut sagt tycker synd om mig själv och har hamnat lite i gamla vanor? Nej fy fan där vill jag inte vara... Blä, usch fyyyyy.....

Jag vill och SKA må bra!


  

Så nu ger jag mig själv en bukett blommor  









 
 
Glimz

Glimz

25 december 2010 17:16

Hahahahahahahaha på riktigt alltså, jag är såååå jädrans skev *lol* Super tack själv vännen!!
KramKram

http://ninz.bloggagratis.se

KAT

25 december 2010 22:45

Jag vågar knappt gå in på din blogg:))

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAT - 24 mars 2013 14:50

    Jisses vad detta år har gått fort det känns som igår som valparna låg i lådan och diade. Men det har gått ett helt år nu.....Och de rackarna har fyllt 1 år!! Grattis önskar flocken Thorén       Grattis också till B´Mixa som till...

Av KAT - 18 februari 2013 18:31

Flocken Thorén        Januari 2011 har blivit februari 2013 - Foten är inte helt återställd efter detta!     April 2011 har blivit februari 2013 - Totte kan själv nu!     September 2011 har blivit februari 2013 - Samma diagnos ingen sk...

Av KAT - 31 december 2012 23:45


 

Av KAT - 12 november 2012 18:24


Det är så fantastiskt att gå promenad med hundarna i det krispiga vädret och höra löven prassla under skorna!   Denna blogg ligger ganska långt ner på prioriteringen i mitt liv just nu. Men vem vet när den ges plats igen ...

Av KAT - 6 oktober 2012 20:04

Hösten är ju helt fantastiskt underbar! Finns det något vackrare än löven på hösten och snön på vintern? *love*   För ganska precis ett år sedan var jag på Mickelmäss och hittade de gamla bilderna därifrån, se (och njut)                ...

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards