Kat och hundarna

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av KAT - 26 augusti 2010 22:16

Som sagt i kväll var det en lydnadstävling på Vällingby BK. Satte mig i bilen klockan 5 för att hinna, tror ni att det var KÖER????? Var kom alla bilar ifrån? Kom över Lidingöbron och in i Liljansskogen sen var det tvärstopp.....Suck, jag kommer aldrig hinna tänkte jag. Men tio över sex rullade jag in på klubben (missade platsliggningen och tandvisningen) men det gjorde inget för Klasse fick 10-10 på det.

  

Klasse & Pärlan

  

Hela programmet igenom såg väldigt trevligt ut, 10:or och 9:or fick mest skrivas i protokollet! Samt en ynka 5:a men vad gör det när summa sumarum blev 181 poäng och VINST  

  

  

Innan prisutdelningen passade jag på att ta in Ettan i klubbstugan för lite träning men jag vet inte riktigt hur träningen slutade?

  

Jo, med en vilt främmande karl som tog upp henne på bordet där de käkade kubb och tränade kontaktövningar. Han fick lite hångel av Ettan som tack  


Grattis Klasse & Pärlan till vinsten i lydnadsklass 1   

Nu får Tove övertala om klass 2 snart......

Av KAT - 26 augusti 2010 10:45

  

Det är väl mest bara jobb, jobb och jobb nästan varje dag känns det som!

Nu har jag ju något att längta hem till, jag vill inte "bo" på jobbet lika mycket nu för tiden efter jag har fått en egen lägenhet. Häromdagen var jag och mina kollegor på en tingsrättsförhandling på morgonen som jag för övrigt HELT hade glömt bort. Tydligen hade jag också glömt bort att BRUKS -SM skulle jag och Nina ha åkt till på lördag, men eftersom min hårddisk inte verkar vara så stor och att det mesta tappas bort på vägen så har jag nu köpt en väggalmanacka!!! Den fyllde jag på igår kväll med alla saker som jag inte får glömma  

Så nu framöver kan jag inte skylla på att min "hårddisk" är förvirrad!


  

Igår tog vi en skön sväng i regnet jag och mina hundar. Ettan fick invigas i att regntäcke har vi på oss när det regnar i denna familj.

  

Är det bara jag som tycker att det känns som höst ute nu?

Det kanske bara är rusket som gör det.....

 

Bus i regnet  


Ikväll är det lydnadstävlingar på Vällingby BK. Lydnadsklass 1 och 2.

Jag tänkte åka och kika lite och jag får nog med mig Nina också!


Av KAT - 26 augusti 2010 08:00

  

Jag kan inte rå för att killar i uniform får mig att bli GLAD!

Farbror Blå hade en laser/hastighetskontroll innan Järva krog men varför vinkar de ALDRIG in mig så jag kan få titta lite på alla snyggingar.....??? Dåligt!

Usch nu känner jag mig som "Farbror Bosse" men de är ju såååå läckra...... 

Jag brukar fråga mig själv detta; Är denna polis lika snygg i vanliga kläder? Frågan brukar oftast bli NEJ   

Tidigare månad - Senare månad

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards