Kat och hundarna

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av KAT - 28 augusti 2010 16:18

Jag har de senaste dagarna fått ont i ryggen, jag vet inte om jag har gjort något speciellt? Det enda som jag vet är ju att jag tränade ett pass med NMT förra lördagen med en kille på 103 kg hängandes på ryggen? Kanske är det därför vad vet jag? Voltaren har jag knaprat nu i snart en vecka, visst är det bättre men inte riktigt ok ännu.

  

På måndag drar min NMT träning igång igen i 3 månader och denna omgång hoppas jag verkligen att min kropp håller och att benhinnorna inte spökar. Skulle vara så roligt att gå hela perioden för att se och känna skillnaden sen. Jag mådde så otroligt mycket bättre förra omgången när jag tränade, ni som ännu inte har vågat er på denna fantastiska träningsform MÅSTE i alla fall prova. De har prova på som man kan anmäla sig till på hemsidan.


Idag var jag inne en snabbis på jobbet för att gå igenom alla anställdas anställningsdatum. Trist jobb men det måste göras, det stämmer inte riktigt och det är ju väldigt viktigt att LAS listan är korrekt.

Fortsättning på måndag!

Idag fick trollen följa med upp på kontoret och fick sina efterlängtade märgben.

  

Tyvärr är bilden suddig men jag vill bara visa att Garp tidigare har legat i ett hörn och morrat om någon närmade sig hans märgben. Idag ligger han så här avslappnad bredvid "syrran"

När Ettan var klar med sitt ben så hörde jag att hon gjorde något annat........

  

Japp hon gick till fruktlådan och snodde ett plommon, undra hur magen mår senare? Kan man se mera oskyldig ut??


Näää nu är det slut på fikapausen  

Måste fortsätta städa och bädda rent.....

Tidigare månad - Senare månad

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards