Kat och hundarna

Alla inlägg den 11 april 2011

Av KAT - 11 april 2011 21:43

.....mina drömmar för nu har jag verkligen drömt konstigt och kommit ihåg bitvis!

 

Vad drömmer du om förresten? Kommer du ihåg?


Klicka HÄR för lite drömsymboler innan ni läser vad jag har gjort i drömmen.


Dröm 1 - Det jag kommer ihåg är att jag sitter i någon färdkost som från början inte verkar så stor, men efter ett tag upptäcker jag att jag sitter i världens största flygplan och i förarhyttan finns det bara plats för en person och där sitter JAG! Men vem fan ska köra flygplanet? Känner att jag börjar bli riktigt rädd, tittar ut genom höger fönster och där ska Lena precis starta igång sitt flygplan. Men det är en annan tjej som heter Ullis emellan våra två flygplan. Hon är inte ett dugg rädd inte heller Lena verkade rädd.

Jag fick lite känslan av att det var en platsliggning med hundar fast vi satt i jävla gigantiska plan! Nåja jag började känna av min puls väldigt mycket och försökte ta mig loss från stolen men jag satt fast. Som fastgjuten ungefär!

Sen härimellan kommer jag inte ihåg så mycket mera, utan jag har på något sätt kommit loss och står nu utanför på en äng? Tyd den om ni kan......

Vaknade i alla fall med gråten i halsen för jag var så rädd på riktigt!

 

Dröm 2 - Håkan Juholt och jag byter skor med varandra, jag kommer inte ihåg så mycket mera förutom att vi var i en skoaffär och skrattade hejdlöst!

Jag kom ihåg mycket mera när jag vaknade men det har jag tyvärr glömt bort nu.


Dröm 3 - Ehh ok är ni beredda? JAG SKA BLI PAPPA!

Är på en förlossningssal och ser någon kvinna försöka krysta ut en unge ur murran......Jag ska tydligen hjälpta till där nere och hålla på och gegga runt.


Jag har läst igenom vissa drömsymboler och jag hittar inte Håkan Juholt någonstans........


Allvarligt talat vad är detta för drömmar???

Jag kan tänka mig att sitta fast har någon betydelse men resten?


Näää nu tar jag nog sista kvällsrundan med hundarna innan jag ska sova igen!









Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards