Kat och hundarna

Alla inlägg den 16 april 2011

Av KAT - 16 april 2011 22:11

Ledig var det någon som sa till mig att jag är i helgen.

Men varför är jag aldrig ledig då? Jag är ledig från arbetet men helgerna är alltid uppbokade till en massa träning och annat som städning och dylikt. Veckorna går så lååångsamt men helgerna säger bara svisschhh förbi.

Kan det inte vara tvärtom?

**************************************************
*******************  


Ja ha nu tänker jag skryta i MIN blogg.......Beredd?

 

Ettan var helt otroligt duktig i basen idag!!!!!

- INGEN STRESS

- INGET SKALL


Detta skall firas med ett märgben.....

Hon var tamesjutton helt tyst, träning ger resultat har jag hört?

*Stolt mamma*

SLUT SKRYT

**************************************************
*******************

 

Om ni inte har testat detta, gör det.

Hot stone massage är väldigt avkopplande och skönt!

  


Nu ska jag avsluta min kväll med detta lördagsmys.....

 

Tofuline chokladglass & hallonglass med varma hallon & blåbär

samt en kopp te med soyamjölk.

Självklart ligger rottisen och mallen och snarkar bredvid mig så lördagsmyset är perfekt.......









 



Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards