Kat och hundarna

Alla inlägg den 14 april 2011

Av KAT - 14 april 2011 21:48

SÅ som jag har längtat.......



Idag var det till och med premiär för T-shirt på promenaden.....


 

Fast det syns ju inte, men jag lovar det äääär sant:=)


 

Turen idag började vid Djurkyrkogården via Djurgårdsbrunnskanalen. Hundmöten hade vi gott om vill jag lova......

Men detaljerna behåller jag för mig själv.

Detta är ju bara ett välkommen vår inlägg!


 

Sen traskade vi vidare i härligt tempo......


 

Sen helt plötsligt sa det bara svuuung i kopplet och jag snubblade till åt vänster, ni kanske förstår vad Garp gjorde?

Hittade en sko som han bar med nästan hela rundan......


 

Premiärdoppet


 

Eller var det bara ett litet plaskade med tossingarna??

Jag är lite daltig med hundarna kanske men JAG tycker att det är för kallt i vattnet ännu.....


 

Man (jag) kanske skulle ta att vara turist i sin egen huvudstad någongång?

Tänk vad saker som man missar.....


 

Som hur en Hägg ser ut till exempel   





Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards