Kat och hundarna

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av KAT - 3 maj 2011 20:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av KAT - 3 maj 2011 11:00

Ibland undrar jag hur vi (jag) tänker?

Vi "unnar" oss en massa skitmat och läsk till fredagsmysen.....

Men varför unnar vi oss så sällan bra mat utan E nummer och modifierad stärkelse?

Nu unnar faktiskt jag mig bra mat (dock inte alltid) och det är det här som är så konstigt?! Varför blir vi (jag) dumsnåla när man ska köpa ekologisk och bra mat, men man blinkar inte ens när tuggummit, glassen, läsken och godisen hamnar i kundvagnen.

Vad blir billgast i längden och vad mår vi bäst av?


Idag kommer min första leverans av Middagsfrid till dörren.

Veckans middagar kommer bestå av detta:

Middag 1. Spenatsoppa med krämiga ägghalvor samt alfalfasallad och knäckebröd.

Middag 2. Ugnsstekt lax med curryströssel, kokt potatis, citronklyftor och yoghurt.

Middag 3. Kyckling med mozzarella och bacon, sparrissallad och ris/gryn. Middag 4 & 5. Grillad fläskkarré med wokade grönsaker, sweet chilisås och ris/gryn


Matkvalité


Vad gör tillsatserna med oss?


Sugna på glutenfritt bröd? Klicka HÄR







Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards