Kat och hundarna

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av KAT - 4 maj 2011 23:33

Ääääntligen är jag ledig tills 23/5 sååå som jag har längtat!

Imorgon börjar jag min ledighet med ett hundläger i Kloten 

Ska bli helt underbart att träna hund en hel helg nu innan jag drar upp till Boden för GU-F.

Mina planer var att Garp skulle få vara hemma men han följer också med på läger jag tror jag vet en rottis som kommer springa igenom ex antal spår med mig i helgen   Det enda "jobbiga" när det är så mycket andra hundar runt om är ju som sagt hans beteende i bilen men det är väl bara att lösa det på plats!?

Det ska bli kul att han ska få jobba ordentligt en helg för en gångs skull för sen är det riktig semester i 14 dagar som väntar för mina doggar. Jag åker själv upp till Boden och de ska bo hos pappa. I slutet av dessa 14 dagar så har nog mina hundar fått pappa att lyda dem alldeles lagom (enligt deras mening förstås) för tvärtom kommer det inte att bli......  


Här är några av hundförarna som kommer på lägret (som jag vet finns på nätet)


Lägermammorna


Lindha med två schäfrar


Pernilla med schäfrar


Nina utan valp


Madde med hundar


Magda med schäfer





     













Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards