Kat och hundarna

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av KAT - 31 maj 2011 15:51

Hej,


Dagens ros eller dagens bukett rosor vill jag ge till Josef på Kundservice som inte fick en trevlig avslutning på veckan i fredags.

Jag ringde honom ungefär 9 på morgonen och jag var INTE TREVLIG någonstans.

Anledningen till mitt upprörda sätt var att jag hade fått ett brev från inkasso pga. min räkning från Er inte var betald.

Det hade blivit fel när mitt kontokort skulle aktiveras.

Josef behöll lugnet och var ALDRIG otrevlig tillbaks utan bara tillmötesgående och saklig rakt igenom.

Sedan när jag ringde tillbaks på eftermiddagen så hade han jobbat med mitt ärende hela dagen.

Imponerande att ett företag/person inte bara har tunnelseende i såna här frågor……


Återigen TACK JOSEF för ditt proffsiga sätt!!

Samtidigt vill jag be sååå mycket om ursäkt för mitt beteende……


Med vänlig hälsning


Katarina Thorén


SVARET..........


Hej,


Jag fick tårar i ögonen när jag läser ditt mejl Katarina. Vad fint gjort av dig!


Både Jozef och jag tackar dig för att du tar dig tid att skriva till oss. Jag kommer att se till att ditt budskap sprids till övriga kollegor på Middagsfrid för att ett sådant budskap ger energi, tacksamhet och stolthet.


Vänliga hälsningar


Angelique von Gegerfelt,

 

Kundservicechef

 


Middagsfrid

        -äkta matglädje


Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards