Kat och hundarna

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av KAT - 26 maj 2011 07:00

.......Jag smet iväg till läkaren i tisdags för kroppen vill inte fungera så bra just nu. Jag är sååååå trött och sliten och det var ju inte undra på.......

Jag gick dit för att kolla mina öron som gör satans ont och min lilla trumhinna hade så klart spruckit. Jag förstod nästan det för den känslan har jag haft förut i öronen när jag höll på med dykningen. Jag har väldigt nedsatt hörsel just nu så det är lite halvjobbigt att inte höra! Men det är väl så här livet kommer vara om några år och jag är gammal och grå? Sen toppade jag besöket med och "sviter" av halsflussen som fanns kvar i halsen.

Det blev ett recept utskrivet till mig när jag var hos farbror doktorn på penicillin 7 dagar framöver sen är jag frisk som en nötkärna igen!! Har jag bestämt mig för så det så......

 


Inte nog med att jag är gnällig så har nu mallefjanten börjat fälla och när hon fäller så fäller hon SATANS mycket.....

Hår överallt och ingenstans jag hatar allt som har med mallehår att göra, det räcker med att hon går mot byxbenen och de ser ut som mallen sitter fast där. självklart så hittar jag inte min furminater heller.....


 

Foto: En trött & sjuk Kat



Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards