Kat och hundarna

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

En skön slö dag här hemma i lägenheten

Av KAT - 22 augusti 2010 18:38

Vad har vi gjort idag? Ha ha ha ingenting i stort sett, min träningsvärk är så jobbig. Tänk att man kan ha så ont i musklerna det är helt otroligt.

Men jag har i alla fall klippt klor, tvättat öron och borstat djuren, tur att jag orkade det  Det värsta var att ta sig ner till golvet och sen upp därifrån, ha ha ha Nina vet du hur det känns????

Nä nu blir det middag sen ska jag slökolla på TV:n som efter nästan en månads bråk med VIASAT nu behagar att funka!

  

Glutenfri pasta med kalkon och skinksås! Guuu vad gott......


 
 
Glimz

Glimz

22 augusti 2010 19:10

Tro mig vännen, den dödskänslan har jag haft tidigare & jag gör INTE om det, så, JA, jag känner absolut ingen den onda känslan & jag avundas dig inte. Hänger gärna på mitt gym å softar så gott det går. Så fort det blir för tungt lägger jag ner vikterna och går till en annan mycket lättare station *asg* Allt för att inte överanstänga mig :D
Kramen!

http://ninz.bloggagratis.se

KAT

22 augusti 2010 19:49

Ha ha ha jag förstod väl det! Ont.nu!
Jag försökte också softa igår men det gick åt pipsvängen (som vanligt)

Kram

 
Lindha

Lindha

22 augusti 2010 19:24

Har du varit bakis då? Dom där slappardagarna är faktiskt något jag håller på att lära mig, har annars lätt för att få myror i brallan :)
Ha en goo söndag kväll! Och snart tycker jag friden är slut med fester och annat, träna hund kvinna *asg*

http://vildarna.bloggplatsen.se

KAT

22 augusti 2010 19:53

Nepp blir inte bakis av två nubbar:)
Man behöver slappardagar och läsa en bok eller bara rå om sig själv. Då laddas batterierna! Jag ska faktiskt ta kvällsrundan nu sen är det hopp i min sköna säng. Ha ha ja jag festar alldeles för mycket behöver nog springa till AA *asg*

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAT - 24 mars 2013 14:50

    Jisses vad detta år har gått fort det känns som igår som valparna låg i lådan och diade. Men det har gått ett helt år nu.....Och de rackarna har fyllt 1 år!! Grattis önskar flocken Thorén       Grattis också till B´Mixa som till...

Av KAT - 18 februari 2013 18:31

Flocken Thorén        Januari 2011 har blivit februari 2013 - Foten är inte helt återställd efter detta!     April 2011 har blivit februari 2013 - Totte kan själv nu!     September 2011 har blivit februari 2013 - Samma diagnos ingen sk...

Av KAT - 31 december 2012 23:45


 

Av KAT - 12 november 2012 18:24


Det är så fantastiskt att gå promenad med hundarna i det krispiga vädret och höra löven prassla under skorna!   Denna blogg ligger ganska långt ner på prioriteringen i mitt liv just nu. Men vem vet när den ges plats igen ...

Av KAT - 6 oktober 2012 20:04

Hösten är ju helt fantastiskt underbar! Finns det något vackrare än löven på hösten och snön på vintern? *love*   För ganska precis ett år sedan var jag på Mickelmäss och hittade de gamla bilderna därifrån, se (och njut)                ...

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards