Kat och hundarna

Alla inlägg den 1 september 2010

Av KAT - 1 september 2010 13:46

Lena så här går man björngång:)

  

Av KAT - 1 september 2010 08:52

Eller jag menar morgonpromenad har guld i mun!

  

Imorse var vi pigga och glada när vi vaknade, dock kanske inte Garp han är en riktig sjusovare. Han ligger gärna kvar medans jag duschar, men sen släpar han sig upp för annars kanske han missar sin frukost!

Det känns så bra att känna sig utvilad när klockan ringer, igår var jag som sagt väldigt seg och trött. Det är väl kanske träningen som tar ut mig?  Idag är det nya friska tag som gäller  

Våra morgonpromenader brukar inte vara 7.30 på morgonen eftersom jag börjar 11 på dagarna i vanliga fall men måndagar & onsdagar har jag min träning så då skall vi upp i ottan. Jag tycker verkligen att dessa tidiga promenader är såååå mysiga, solen har precis gått upp och daggen ligger så fint i gräset. Luften känns så härlig och frisk! Mysigt att börja dagen på detta sätt, det borde alla göra.

Igår var vi i alla fall på träning, åkte till Vällingby BK trots min trötta kropp.

Jag började med glada Garp

- Fotposition, tränade mycket på att få bort trängningarna. Igår hade vi några gånger som kändes riktigt fint, bra position och en KALAS attityd.

-  Inkallning

Sen var han klar för i afton!

Ett(r)an

- Ingångar

- Tandvisning, tack för hjälpen alla som hade lust att gräva i hennes mun!

- Inkallning


Sen somnade vi gott hemma.......





Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards