Kat och hundarna

Alla inlägg den 2 september 2010

Av KAT - 2 september 2010 18:15

Ja igår var det fystest på träningen för att se var man ligger någonstans just nu och kunna se förbättringar om 3 månader när campen är avslutad!

Vi började testet med löpning på 1 km, pust och stön vilken backe det var mitt i!!! Fasiken jag är för tjock för detta, eller var det kanske just därför JAG är på NMT för att komma i bättre form och må bättre? Jo det var just det! Det är min present till bara mig själv och ingen annan!

Jag är glad i alla fall att jag redan har gått ner cirka 20 kg efter min "härliga" depression, för jag vete sjutton om jag hade klarat att springa 5 meter med tex. en viktväst igår med 20 kg i??? Ja ja nu lägger jag det gamla bakom mig och fokuserar på att komma i bättre form och förhoppningsvis gå ner i vikt på köpet!

NMT is the shit  


  

Är jag otränad???? Hmmm skulle tro det:)

Efter det så var det dags för de 4 övningarna som var kvar på testet.......

Vi började med armhävningar på tå och inget annat

  

På knä??? Näää minsann det fick vi inte! Strikta så många vi bara kunde under 2 minuter. Jag halkade efter 13 stycken och där var mitt resultat kört  

Man fick inte gå ner på knä eller vila med rumpan upp för då var det slut.

Efter armhävningarna var det en statisk magövning och den skulle man hålla så länge man kunde under två minuter

  

Övningen som vi gjorde är den på bild A fast utan boll mellan benen, man fick inte dippa ner med benen i backen då var det slut.....Aaaajjjjj min mage......

Ja efter den härliga magövningen var det dags för att sprinta cirka 20 meter denna övning är även kallad idioten! Det säger väl ganska mycket?

  

Fram och tillbaks - fram och tillbaks - fram och tillbaks - fram och tillbaks så många gånger man kunde under 2 minuter.....

Ja äntligen var den sista övningen för kvällen BURPEES, jag säger bara fy fan vad dessa får hjärtat att rusa man blir totalt slut!!!

  



Avslutet i en burpee är ju att lätta från marken och hoppa upp, det tar kan jag lova!!

Sen avslutade vi med att jogga hemåt mot Östermalms IP väl där så körde vi 20 upphopp allihopa och självklart 30 sit ups.

Tack världens bästa Tobbe som jag körde övningarna med!

Kanonbra jobbat av dig!!!!

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards