Kat och hundarna

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av KAT - 6 juni 2011 14:07

...........Med att må lite bättre...........

 

Den här helgen kan vi sudda ut blixtsnabbt om du frågar mig.

Mina planer gick helt åt pipsvängen.....

Men nu är det nya tag för imorgon börjar jobbarveckan igen. Om jag inte är feberfri i kväll så kommer jag att sjukskriva mig och vara hemma för kurering!

Men nu är jag feberfri än så länge   


Sov länge idag (tog tydligen igen lite sömn) vaknade av att Håkan en vän till mig ringde vid 9 och jag svarade; jag sover ringer dig sen. Sen snarkade jag vidare i min sköna säng.

Jag hade fått ett sms vid kvart i elva av Nina som frågade hur jag mådde men det hörde ju inte jag i sömnen, sen vaknade jag till av ett sms vid kvart över elva där det står; Nu blir jag hysteriskt orolig när du inte svarar tillbaks......

DÅ såg jag det första sms et också och svarade att jag sover   

Härligt med vänner som bryr sig så mycket att de nästan sätter sig i bilen för att titta till lilla mig. Ticke tack   


Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards