Kat och hundarna

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av KAT - 10 juni 2011 22:44

Hunden fyller 2 år och det firar vi med ett 600 meters spår med 2 vinklar & 1 spetsvinkel, vilket gick strålande!

 

Sen trodde jag att dagen var slut där MEN när jag kom hem så låg det ett paket i brevlådan och det kändes som en bok i. Jag öppnade paketet och det var en bok där i, men jag har ju inte beställt någon bok?

Läser på den handskrivna lappen som låg i paketet;

   "Hej Katarina! Tack för ditt mail. Det värmde jag är glad att allt ordnade sig och översänder härmed en inspirerande bok. Med vänlig hälsning Josef"

 

Tänk vad lätt det är att säga ordet förlåt och vad mycket man får tillbaks.   


Av KAT - 10 juni 2011 06:00

Hipp hipp hurra för min Ettan idag........

     

Den här underbara terroristen har hunnit fylla 2 år!

     

Det finns så mycket kärlek i denna lilla prinsessa!

     

Dessa 2 år har gått väldigt fort, hon blev stor så fort även fast hon alltid kommer vara en Doris......

     

Vad gillar den här galningen då?

1. Vara med mig & Garp!

2. Sin tennisboll!

3. Sin kampleksak!

     

Det som känns sååå underbart är att hon har fått vara frisk hela denna tiden (förutom en operation förra året)......Att ha en frisk hund är värt MYCKET!

     

Ettan tränas till att bli Försvarsmaktshund i detta nu.....

                        


Även lydnad & bruks tränar vi.....

           


Ettan ÄLSKAR att träna och gör det mer än gärna hela tiden......

     

Ettan är min första malle jag har bara haft rottisar före henne så omställningen har varit ganska stor:=)

   

Jag har hittills inte hittat något som skrämmer henne speciellt mycket.....

           


 

NU har prinsessan blivit stor.....


 

 



  


Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards