Kat och hundarna

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av KAT - 12 juni 2011 16:00

Från tjänstehundsträningen

                                  

                   

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZ


Från promenader

            

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX


Från träning

                             


 

    



Av KAT - 12 juni 2011 13:36

......Ja kråkorna var hungriga idag, mer om det sen........


Jag är så glad att jag börjar få ordning på min urinvägsinfektion, jag tål denna omgång av antibiotikan. Nu är det bara 4 dagar kvar sen måste min kropp börja fungera utan sånt skit i kroppen. Jag är ingen beundrare av antibiotika och penicillin men detta behövdes tydligen. Svårt att få bort urinvägsinfektioner utan det, om man har tur så kanske det går med bara tranbärsjuice?

Men har bakterierna satt sig fast så.......

Ja ja nog om kroppsliga fel.......


Igår hade vi tjänstehundsträning i Rosersberg där det tränades på spår, bas och patrullering med ljud & vind. Det var väldigt varmt hela dagen och hundarna gjorde ett grymt bra jobb trots det 30 gradiga värmen.


 

Idag har vi tagit sovmorgon och sen bar det iväg till Vällingby BK för lite lydnad!

Jag började med Ettan och ställde träningsväskan på plan med korvarna i och sen när vi hade tränat framförgåendet & hoppet så ska jag hämta mera korv och tyckte kanske att det var lite lite korv kvar i paketet men (smarta) jag gjorde inte någon mer notis om det utan fortsatte att träna position & lägganden! SEN ser jag i ögonvrån att dessa kråkor har haft korvkalas på min bekostnad och käkat upp ALLA korvar i paketet! Suck tur att jag hade frolic också:=)

Kråkorna var väldigt hungriga idag, så hundarna fick vara utan!


   

Av KAT - 12 juni 2011 08:00

..........MEN kolla in skylten!!!


 

Denna bild tog jag i Lidingö Centrum!

Katten brukar tydligen gå in på Hemtex och lägga sig på deras badlakan och ta sin siesta där.....Fast idag blev det på bänken utanför COOP.


Skön katt!

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards