Kat och hundarna

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av KAT - 8 juni 2011 22:25

 

Idag har jag och mina dogz varit ute och spårat eller förresten det gjorde vi igår också:=)

Det är så underbara kvällar så vem vill vara inne? Inte vi i alla fall....

Mötte upp Nina och hennes härliga son (eller förresten båda sönerna var med) men nu menade jag hennes tvåbenta son.

Stefan är lugnet själv och idag berättade jag om min äckliga incident när jag stoppade något snuskigt i munnen. Läs om det HÄR   

Han (eller vi) kom fram till att man skulle nog äta det om det var det enda som fanns på en öde ö. Nu när jag kom hem så vet jag inte om jag skulle kunna knapra såna igen??!! Men å andra sidan så har jag människor ätit allt möjligt snuskigt. You never know.......


Sen på väg hem fick jag ett roligt samtal och jisses vad jag har skrattat......      


      


Visst är det helt underbart att få skratta alla behöver skratta ofta!!








Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards