Kat och hundarna

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av KAT - 6 oktober 2010 00:15

Nej han är ingen utställningschamp eller brukschamp! Som ni kanske ser  

 

Denna underbara hund är däremot mycket mer än "bara" en merit på ett papper.

Han är en fantastiskt härlig hund på många sätt, men att icke förglömma han har givit mig många gråa hårsstrån och ännu mera goda skratt....

Han har lärt mig mycket dessa år som vi nu har levt ihop, för att ha en "speciell" hund som inte alltid funkar i tillvaron är inte alltid lätt!

   

Men jag förvaltar trollet så gott jag kan och vi tränar på som vanligt på appellplanen. Enda skillnaden från förr är att nu har vi kul på plan - han & jag!

Om du inte har kul med din hund varför gör vi då detta? 

Vi tränar & tränar & tränar och tragglar & tragglar & tragglar för att momenten ska sitta på tävling!

Men ta dig en funderare - När garvade du & din hund senast ihop?

Jag vet i alla fall när jag gjorde det........

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards