Kat och hundarna

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Hemma igen

Av KAT - 19 juni 2011 21:31

Nu har vi kommit hem igen efter en helg i Katrineholm. Jag åkte dit i fredags efter jobbet och där bjöd jag pappa & Marianne på en underbart god middag i form av Älgbullar med rostad potatis och blomkål!


På väg till landet finns denna busshållsplats.....

     

Apan Ola hade festat till rejält i helgen   


Igår hade jag fantastiskt roligt, jag roade mig kungligt med att städa bilen invändigt i cirkus 6 timmar!!

Jag dammsög, rensade ur en massa skit, våttorkade alla plastdetaljer, sorterade ALLA hundgrejor med mera. Idag är jag lite stel i ryggen vill jag medge!

Men fint blev det!


Idag har jag haft en underbart trevlig dag i Sörmland på väg hem mötte jag upp Nina & Anna för en mysdag.....

                     


Lilla Noomi fick sig ett roligt lydnadspass med bästa matten Annziiii.....


        




 
 
Ingen bild

Anzi

19 juni 2011 22:13

SÅÅÅ härligt att ses det får vi göra om gummis !!!! Så härligt att ha er på besök ska du veta & Noomizen & jag fick lära oss MKT eller *harkel* JAG fick lära mig *ler* ;) Noomizen kan nog få ordning på matte/skiten i snöret än hoppas vi ;)

Hoppas vi kan göra om det snart med bättre väder brrrr för regn & kyla...

BAMSING kramisen på goaste Kaat med härligaste flocken =) från mig / Noomizen i burschen

KAT

20 juni 2011 22:50

Du behöver inte oroa dig för att det dröjer tills vi ses igen! FÖR DET MÅSTE VI:=)
Sååå trevligt, trots mina svårigheter (du vet vad)
Noomisen var sååå duktig, wooow vilken kontakt och koncentration!!! *avis*

Ja nästa gång beställer vi sol och massor med fina bilder på våra fyrbenta, sen ska vi ju göra en tvåbent vacker på bild också.....Hi hi hi hi!!!

Kram kram kraaaaaaam

 
Ninz

Ninz

19 juni 2011 22:30

Shit vilken häftig busskur å Ola ska inte ha mer!
Visst var det en underbar dag/kväll hemma hos bästa Anzi :D :D Vi åker snart dit igen.
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.seh

KAT

20 juni 2011 22:51

Näää Ola fick liiite för mycket i helgen *hick*

Vi åker verkligen dit snart igen, vilken underbar människa Annzzzzi är.....

Kram kram

 
Ninz

Ninz

20 juni 2011 20:33

Tusen tusen tack gulliga du för din goa kommentar vännen! Å en sak till DITO!
Kraaaaaaam!!

http://ninz.bloggagratis.seh

KAT

20 juni 2011 22:52

Alltså snygging du måste ju sluta länka till ninz.bloggagratis.seh

Hi hi hihihihi

kramkram

 
Ninz

Ninz

20 juni 2011 23:09

Bra så :)

http://ninz.bloggagratis.se

KAT

22 juni 2011 09:50

klick klick.....

 
Lindha

Lindha

21 juni 2011 10:02

Gav du inte Apan Ola lift, såg ut som han behövde det :)
Vilken mys mys helg ni haft!!

http://vildarna.bloggplatsen.se

KAT

22 juni 2011 09:51

Nää apan Ola bor där, han brukar byta kläder ofta! Men i helgen hade han varit på fest:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAT - 24 mars 2013 14:50

    Jisses vad detta år har gått fort det känns som igår som valparna låg i lådan och diade. Men det har gått ett helt år nu.....Och de rackarna har fyllt 1 år!! Grattis önskar flocken Thorén       Grattis också till B´Mixa som till...

Av KAT - 18 februari 2013 18:31

Flocken Thorén        Januari 2011 har blivit februari 2013 - Foten är inte helt återställd efter detta!     April 2011 har blivit februari 2013 - Totte kan själv nu!     September 2011 har blivit februari 2013 - Samma diagnos ingen sk...

Av KAT - 31 december 2012 23:45


 

Av KAT - 12 november 2012 18:24


Det är så fantastiskt att gå promenad med hundarna i det krispiga vädret och höra löven prassla under skorna!   Denna blogg ligger ganska långt ner på prioriteringen i mitt liv just nu. Men vem vet när den ges plats igen ...

Av KAT - 6 oktober 2012 20:04

Hösten är ju helt fantastiskt underbar! Finns det något vackrare än löven på hösten och snön på vintern? *love*   För ganska precis ett år sedan var jag på Mickelmäss och hittade de gamla bilderna därifrån, se (och njut)                ...

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards