Kat och hundarna

Alla inlägg under augusti 2010

Av KAT - 17 augusti 2010 15:49

Nu är det nedräkning för hundträning på Upplands Väsby BK med mina doggar.

Ettan skall få träna tandvisning, platsliggning och kontaktövningar.

Garp ska få "röja" runt på plan och vi ska BARA ha kul. Inget annat!

Han verkar inte ha mått så bra sista tiden så vi ska leka, leka leka......

Tyvärr är mitt mobila bredband trasigt och det nya kommer i slutet av veckan så jag kommer inte kunna uppdatera träningen ikväll när jag kommer hem men imorgon blir det nog tid över på lunchen. Den som lever får se!


Idag var jag på Busslinks nya bussdepå vid Frihamnen som skall stå klar i september, en ny bussdepå är verkligen fräsch och nice......Hade jag bott kvar i Hjorthagen så hade den depån verkligen legat bra till för min del. Men nu bor jag ju i Vällingby och trivs som fisken i vattnet.


        



Av KAT - 16 augusti 2010 16:00

Jag börjar blogga igen, vi får se vad bloggen kommer att handla om.

Det får väl bli mig, hundarna och militärträningen tror jag.


  


Tidigare månad - Senare månad

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards