Kat och hundarna

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av KAT - 14 februari 2011 18:13

Idag har jag och min storebrorsa Garp jobbat mellan 05.00 - 16.30

Japp morsan va med också......

 

  

 

Alkolås är en viktig detalj i det dagliga arbetet......

Jag gillar i alla fall inte sprit men gärna ett märgben då och då.....

 

  


Sen ska bussarna ha reklam inuti.....

Självklart tar jag mitt jobb på fullaste allvar.....

 

  

 

Japp då springer vi till bussen.....

 

  

 

Äsch jag tycker inte att den här reklamen är nåt att sätta upp!

Reklam är bara strunt......

Läs en bra bok istället!

 

  

 

Så jag leker med den istället.....OK?

Ser ni min storebrorsa i bakrunden, puckot letar tuggummi!

Fattar han inte att det är snö och kallt om nosen? Konstig prick.....

 

  

 

Våran morsa är grym på att köra buss.....

Ibland måste bussarna till farbror doktorn de också.

Jag & brorsan hängde med till verkstaden!

 

  

 

Det där är verkligen inte bra, man ser ju inte hundarna utanför!

 

  

 

Här är världens bästa storebrorsa ser ni vad cool han ser ut när han kollar vägen. Morsan har ju kört fel ibland, men han håller koll!

Tur att jag har honom.....

 

  

 

Är det här VERKLIGEN rätt väg??

 

  

 

Det var en lång arbetsdag.....

Det var ett par som fotade mig vid ett rödlyse......

Vad är det som är konstigt?

Ska man inte sitta ner i bussen?

Det har faktiskt min mamma lärt mig......

Äsch de tycckte nog bara att jag var läcker.....  

 

 

 

Av KAT - 14 februari 2011 09:00

  




  

Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards