Kat och hundarna

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av KAT - 23 februari 2011 21:32

Vad skulle inte jag heller?

Jo träna hund efter ett tandläkarbesök och bedövning.....

 

Idag skulle bevakningsgänget ha mötts för lite träning.....

Jag får ett samtal på väg dit

Mia kan inte komma pga.........


Sen kollade jag aldrig mailen innan jag åkte för då hade jag sett att Magnus och Amanda hade lämnat återbud där!

Magnus - JAG FÖRSTÅR DIG   

Amanda - JAG FÖRSTÅR DIG MED   


Men det kommer gå fler tåg vad det gäller träning ihop!

Jag och Lotta var i alla fall redo för lite träning i det svinkalla vädret.


Idag tränade vi på

- Framförgåendet

- Platsliggning (på fäll så klart)

- Kontaktövningar


Båda hundarna har varit grymt bra idag så både jag och Lotta sover nog med ett varsitt leende på läpparna.....Kanske även hundarna?


Sen fick även Garp komma ut en sväng och leka/träna lite, han tyckte det var skitkuuuuul   

Men han har sista tiden haft ont i ryggen så nu börjar jag med en kur Rimadyl till honom i alla fall 14 dagar så kommer det nog bli bättre framöver.

Men det är bara att fortsätta med novafon och benvikterna som vanligt....


  












Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards