Kat och hundarna

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av KAT - 21 februari 2011 16:53

Från nattuggla till morgonsol

 

Nu har jag återigen överlevt 2 nätter med jobb.

Jag har jobbat 21-05 och det är jag inte van med (bara var 8e vecka)

Jag och min trafikledarkollega hade förmånen att åka i en helt ny volvo.

Härligt att åka finbil....

Detta är ett ganska mansdominerat arbete så jag har med många manliga Diesel Dorisar i form av Bussförare, Trafikledare och annat löst folk runt mig på jobbet  


Gissa vad dessa "galningar" går igång på?


  

Jo, en gulljusramp.......

Daaaa jag förstår det inte riktigt.....

Kan du inte sätta på rampen så jag får se snäääällla?

Ehhh vad vill du se?

Saftblandaren eller hur fort de snurrar eller VAD?

Men Trafikledaren satte på rampen så gubbarna blev nöjda......  

Ha ha de blir som små pojkar som har snott godis.....Gulligt.......


Men nu har jag börjat jobba normala tider igen och idag fick jag en tröja på mitt jobb som SKALL invigas på NMT framöver.


  

EN MILITÄRTRÖJA MED BUSSLINKS GULLIGA SKÖLDPADDA PÅ MAGEN.

Perfekt   


Apropå NMT så tog jag idag det trista beslutet att hoppa av ROOKIE campen som började 24/1 det känns lite tråkigt men min fot mår inte så bra.

Jag har trots allt bara varit med 24/1 och det var på det passet som jag skadade mig. Jag var hos en naprapat idag, jag har tydligen fått en rejäl stukning och är fortfarande svullen och ledbandet kanske till och med har gått av en smula? Jag ska till röntgen i veckan för att se så det inte är en liten spricka som strular läkningen.

Jag fick idag nya snällare övningar som jag ska göra ett tag framöver.

Sen ska jag utöka till snabb powerwalk för att sen börja med jogg, löpning och NMT sist.


Japp jag säger det först innan dig; JAG ÄR KLEN   

Men nåt om jag har blivit bra på är att; LYSSNA PÅ MIN KROPP!   








Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards