Kat och hundarna

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av KAT - 27 februari 2011 19:11

Jag har en jobbig idétorka och en aning motivationsproblem.

Så vad behöver jag hjälp med? Jo, maträtter!

 

  

 

Har ni något gott matbrödsrecept?

Jag är så trött på mitt bröd som jag alltid bakar.

Det spelar ingen roll om det är mörkt eller ljust bröd.

"Problemet" är att jag inte äter gluten eller vete så med andra ord måste det vara ett bröd gjort på Teffmjöl eller Skrädmjöl.


  


Sen köper jag samma trista mat hem jämt nu, jag har tröttnat på att handla och laga olika rätter. Jag vet att det är av bekvämlighetsskäl!

Så vill jag inte ha det.......

Jag vill äta god och nyttig mat inte köttbullar och pasta jämt:)

Så har ni något extra gott recept på tex. grytor med kött eller fisk?

Den måste gå att frysa in så det bara är lätt att ta med matlåda till jobbet....


Skriv gärna receptet här i bloggen eller maila receptet till mig på: snuppan1@hotmail.com



  









Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards