Kat och hundarna

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av KAT - 26 februari 2011 13:08

Det är jättekul att jobba natt (annars hade jag inte gjort det) MEN kroppen tycker att det är lite jobbigt med vilan före och efter.

Nu är det en natt kvar! Sen är jag dagmänniska i 8 veckor framåt.

 

  

 

Utanför Sheraton hotell stod detta fordon i natt.


  


Vad gör en sån här mitt i stan?


  


Jag och min kollega hade i alla fall väldigt roligt att det stod en "såsbil" mitt i stan, kanske berodde på att vi var lite trötta vid tidpunkten? Klockan var ändå nästan 04.30 när vi fann denna......

Och hur kul är det?   

Det är jääääätte kul....  


Nu är våran morgonpromenad avklarad i det underbara vädret

Men VAR är alla människor?

  


Helt folktomt på detta fält i alla fall, jag kan tänka mig att alla kan vara på sportlov lite oftare. Det är lite skönt när det är tomt, tyst och stilla.....

   


Visst är det härligt med snö MEN jag vill ändå ha vår NU.


                                         


Bilder från NINZ & GLIMZ debut i appellspår September 2010.




Katarina Thorén

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

För ett år sen hände detta

Klickbart

Läsvärda bloggar

Må bra saker

Hundbloggar

Instruktörer

Låsta inlägg

Detta har vi gjort

Äldre inlägg

Antal läsare sedan v.40 -10

Website counter

Ovido - Quiz & Flashcards